London calling, yes I was there too

idag har både robin och jag varit hemma från skolan för jag är krasslig.
sjukanmälde mig från jobbet i morgon också så jag kanske förhoppningsvis hinner bli frisk til på söndag när vi åker. vore ju väldigt komiskt om både jag och robin är sjuka under våran semestervecka.. hrmf.

i morgon ska jag sova tills jag vaknar, sedan ska jag hjälpa till att röja så mycket jag orkar på kontoret här hemma. sedan ska det snart byggas byggas byggas. ujuj!
packa måste jag göra i morgon också.. har fått låna en "space maker" av robins mamma som jag ska använda också. en påse man stoppar ner kläderna i, drar åt och vips så blir det vakum och platt. kanon ju! haha

men ikväll ska johanna, jonte och markus komma hit.
andreas min fina kille är och fiskar!
men vi ska i alla fall sitta och ta det lugnt. röka pipa och så :)
JOHANNA SKA KÖRA HIT. eftersom hon har tagit körkort, hihihihihi

nu ska jag skriva projektarbetslogg, spela lite gitarr och lyssna på clash på lpn! mhmh :) tja

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh yeah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback