you wanna get fucked insideout

tankte skriva ett kort litet inlagg nu nar jag sitter har i bosnien och fryser.
det regnar och regnar och regnar.
vilket suger med tanke pa att vadret dar hemma ar sommar typ!
men men, det ar en livserfarenhet det har ocksa..
varan vard ar varldens gulligaste, men de passar upp pa en som om man vore en javla 5aring! saknar sverige och sa mycket i sverige sa det finns inte! deras skola maste vara den graaste platsen pa hela universum. sten, betong, betong, sten och juste..
KYLA! nej, usch och fy!
jag forstar inte hur jag nagonsin har kunnat roka.. har roker de overallt! varenda javla hus ar inrokt! sitter bla en kille bredvid mig nu och kedjeroker. sa javla ackligt! ALLTING stinker. fyfan! jag minns varfor jag slutade!

hur som helst blir de kommande dagarna battre!
i morgon ska vi typ vandra i en skog som tydligen ar ashaftig. kicki sa att det var som typ sherwoodskogen, sa det blir nog haftigt. sen pa torsdag ska vi till sarajevo och shoppa.. forhoppningsvis! sen ar det FREDAG!!!! det ska bli helt underbart att komma hem. jag saknar robin sa sjukt mycket. jag saknar i och for sig allt.. mat ocksa.. valdigt mycket! jag ska ata stekta agg och mammas potatismos med falukorv. fyfan vad gott!!! men pa fredag ska jag bara krama ihjal min underbara robin! han har skrivit sa fina mejl och jag saknar honom sa javla mycket!
jag saknar mamma och pappa ocksa.. och jag saknar sveriges klimat.. tror det eller ej! buhuuu! SVERIGEEEE

nej, nu ska jag sluta deppa..
men maten har ar hemsk!
igar fick jag pa riktigt kvaljningar nar jag at.. de tar fram mat som fan och sedan sitter de bredvid och titatr pa medans man ater. HEMSKT! :(

jaja, hem snaaaart! egentligen ska man inte klaga..
det ar otroligt vackert har. valdigt gront och fint landskap.. mysig med trasig by.. allt ar hemodlat osv. det ar valdigt fint.. men det ar ju som man sager. borta bra men hemma bast! jag vil hem nu!

en stor kram till alla men en sjukt stor kram och en fet javla puss till robin! <3


Kommentarer
Postat av: parr

Snaaart e ni hemma :D

2010-05-18 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback