when i say i love you

måste också berätta att jag stötte på farbror polisen vid hedenlunda i morse!
självklart hade de fartkontroll och jag var lite het på foten..
mamma tjoade "polisen, maddis!! POLISEN!!!!"
självklart får jag tuppjuck och trycker på alla pedaler förutom bromsen och vips så vinkade de in mig åt sidan. jag råkade visst köra 81 på 70väg och fick 4000 kr i böter. 2000 till mamma och 2000 till mig.
trodde jag.

väl i skolan berättar jag allt för robin och han tycker det verkar konstigt att jag också fick böter och inte bara mamma. jag ringde till polisen och fick prata med en rad olika människor innan jag får reda på att polisjäveln har gjort fel. självklart kan inte jag få böter för att det är handledaren som ska hålla koll på övningsköraren.

polisen ringde senare tillbaka till mig och bad om ursäkt. jag hoppas han skämdes ordentligt. där höll jag på att bli 2000kr fattigare lagom till min artonårsdag. kanonkul!

tack och lov blev det bara en bot, vilket i och för sig inte var så kul det heller, men bättre det i alla fall. tycker dock att det är helt sinnessjukt att poliserna inte håller koll på reglerna.


hur som helst har jag nu skrivit klart min analys i engelskan och gjort lite i historian!
jag mår fruktansvärt bra och robin är fruktansvärt fin. hihi

det kan inte vara så roligt att läsa min blogg längre!
jag skriver bara om tre saker...
mina mardrömmar, min finfinfina robin och skolan!
men sånt är livet. jag mår bra iallafall, trots drömmarna..

nu ska jag kolla på dum & dummare med mamma,
sedan ska jag duka fram massa gott tills robin kommer senare! pusssss



en bild från bosnien!
görläckra gummistövells-tjejorna från sverige! :)
+ johanna och elisabet förstås, hihi

ps. i morgon är det en vecka kvar till den stora dagen!

Kommentarer
Postat av: emmsi

fuck drömmar, det där är ju bara mardrömmar! hehehe! mi lajki att läsa din blogg

Postat av: maddis.

jo, jag vet.. men jag blir galen av at drömma samma sak! ;p



sicken turååå :)

2010-05-24 @ 22:42:18
Postat av: johanna

Osis med polisen madison!

Osis med tankar också, men det är bara att blicka framåt. Det är dags för "Must oh Don't" att sätta lite fart nu. Samlingsplats: Lina Larsson, Tid: Inom en väldigt snar framtid! ;) Vi har ideér på gång! :D:D

pusssssiii

2010-05-26 @ 18:46:17
URL: http://enbjornler.blogg.se/
Postat av: maddis.

jag vet johannisen, jag vet!



åååh, let's gooo :D

2010-05-27 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback