mardrömmar

det är någonting som seriöst stör mig.
jag drömmer liknande drömmar om samma person natt efter natt.
alltid samma grundhandling men olika vägar med olika slut.
det blir bara mer och mer intensivt ju fler nätter det går.

jag vill inte mer.
jag vill vara lika bra på att ignorera som du.
men jag kan inte. uppenbarligen.
vill jag att det ska få ett slut? ska det lösa sig?
jag har så mycket att säga. vråla. skrika.
så mycket instängda känslor som behöver komma ut.
jag klarade inte av att se bilderna längre.
jag gjorde slut på det idag så får vi se om jag kommer någon vart.
min sista dröm var tydlig. det får gärna vara över nu.


jag behöver robin just nu.

Kommentarer
Postat av: emma vitale

du är bra!

2010-05-23 @ 19:53:09
Postat av: maddis.

DU är bra! ses snart? :)

2010-05-23 @ 20:12:08
Postat av: emma vitale

bra idé!! :) har du mycket i skolan?

2010-05-23 @ 22:47:38
Postat av: maddis.

ja, tyvärr har jag ju det :(

ska vi säga i sommar då? hehe, skojaaaa

2010-05-23 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback