livet är en dans på rosor

fick världens bästa mottagande när jag kom hem till sverige i fredags natt!
de sista dagarna i bosnien var mysiga!
vi vandrade som sagt på onsdagen, vilket var en fantastisk upplevelse.. sedan var vi i sarajevo på torsdagen. vi hann inte shoppa så mycket, men lite hann vi kolla åtminstonde! :)

fredagen blev en ganska lång dag med mellanlandning i ungern innan vi fick komma hem till sverige! det var helt fantastiskt att kliva utanför dörrarna på arlanda.. det luktade verkligen svensk sommarkväll och var så sjukt skönt i luften! det har hunnit hänt mycket här hemma under veckan.. efter en låååång bussresa, med stopp på donken, kom vi äntligen fram till flen där robin stod och väntade med bilen. han var så snygg där han stod och log på andra sidan gatan! helt underbart att få krama om honom.. det är galet vad man kan sakna någon på bara en vecka!

lördagen var en otroligt fin dag.
det började bra med underbart väder och en väldigt god svensk frukost.
jag och robin gick en sväng runt i mellösa och njöt av värmen. jag grät nästan av alla goda dofter.
låg sedan ute på gräsmattan större delen av dagen och åt sedan lunch/middag på balkongen i kvällssolen! ännu lite senare tog vi en promenad ner mot mellösabadet. gick dock aldrig ner till badet, då det var massa folk där, men vi satte oss och tittade ut över vattnet en stund. det är så skönt med värmen! jag har saknat den svenska sommaren. jag tror jag hade kunnat sitta där hela natten..

idag åt jag ännu mer svensk frukost och sedan åkte jag hem och grattade jessica som fyller hela 21 år idag.. självklart blev det smörgåstårta som jag verkligen inte tackar nej till och nu ska jag strax äta falukorv och potatismos som jag har längtat efter hela veckan!

jag är så nöjd med allt för tillfället.
mår så jäkla bra i kropp, själ och hjärta! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback