jag är inte mycket, men det jag är ger jag dig

tårar av lycka.
jag är otroligt lycklig.

har precis skickat in ett arbete i kultur- och idéhistoria och engelska.
plugget betas av ett för ett men fortfarande är det otroligt mycket kvar.
mycket på väldigt kort tid, men jag ska klara det!


har inte så mycket att skriva egentligen,
men kände ändå för att skriva på något sätt.

jag fyller år på tisdag.
18 år och myndig.
då får jag alltså bestämma över mig själv.
på tisdag. jag som inte ens hunnit längta.
tiden går så fruktansvärt fort nu.

jag har redan spenderat över 4 månader med denna underbara människa vid namn robin.
det är helt fantastiskt hur bra han får mig att må.
även fast mycket ibland känns tungt.
han finns där och en kram gör så mycket. det är helt otroligt.
han är värd så mycket och jag tror inte att han förstår det riktigt själv.

nu ska jag lägga mig och sova i min säng.
sedan ska jag vakna upp om sju timmar, glad över att solen strålar in genom springan vid rullgardinen. då ska jag på lätta fötter gå ner för att ta en uppiggande dusch, och sedan ska jag gå barbent till skolan en dag till! gondatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback