You only get one shot so make it count

så skrev någon och det lät klokt

jag halvligger i min säng.. eller halvsitter kanske?
vem bryr sig.
jag befinner mig just nu i min säng med datorn i knät. har varit relativt duktig och skickat in några fjuttiga uppgifter i historian samt förberett lite inför redovisningen på engelskan i morgon. jag har kollat på new moon och den var fan inte så bra som jag hade för mig att jag tyckte. jag har läst 176 sidor i boken och blev besviken på det som fattades under de sidorna. jag tänker nog ta redovisningen med en klackspark tror jag.. vad hände?

jag är förbannat trött just nu, så jag tror att jag ska lägga mig väldigt snart och ladda så jag kan vara vaken lite längre i morgon istället. ta vara på sällskapet liksom! antagligen kommer jag slockna som en sten tidigt i morgon också.. jag förstår liksom inte riktigt hur det fungerar. jag är för fan alltid trött nu för tiden. vad kan det bero på?

jag ska lyssna en omgång på dylan innan jag somnar så jag somnar sådär mysig

jag saknar robin för tillfället, jappspsps
men jag är allmänt mysig så en puss till alla men några extra till honom!!! :)


förbannat snygg tjej
duktig också, för den delen
görbraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback