Tänk att jag någonsin skulle känna såhär

kvällen hos jonna var mysig. lite spårad på vissa sätt.
"vad var det jag sa och vad fan hände?"
men denna gång var det inte jag som sa "jag ska aldrig mer dricka", dagen efter. eheeee, lina? :) nej, men en mycket trevlig kväll som började rätt lugnt och slutade rätt tidigt för min del. i alla fall hos jonna! efter många om och men kom jag fram till mellösa och åt mina efterlängtade stekta ägg. har nog aldrig smakat så bra!

nu sitter jag i min säng och försöker plugga.
jag vaknade upp ur någon slags dvala idag då jag insåg att den där jäkla skolan rullar vidare även fast jag är uppe bland molnen! jag får helt enkelt försöka ta tag lite lätt i livet igen även om jag tycker mycket bättre om känslan att bara vara!

jag började nyss på ett historia-arbete om medelklassens kvinnor under 1800-talet, som skulle varit inne den 21 februari.. sedan har jag boken i engelskan som jag läst 31 sidor i. den skulle visst vara klar på torsdag, jaaarå! måste plugga musikteori tills i morgon och matte till provet nästa torsdag. herregud hur ska det gå? vad hände? haha

nu luktar det otroligt mycket god mat nerifrån också!!!!
eftersom att jag är en stolt icke-rökare inne på min 17e vecka nu, så smakar maten helt otroligt! jag överdriver nog faktiskt inte när jag säger att jag får orgasm i munnen varje gång jag äter. och jag som tyckte så illa om mat innan liksom? haha, jag måste börja träna igen innan det går för långt och jag äter ihjäl mig :)

nej, plugga plugga plugga



så jäkla mycket puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

kan du inte skriva om mig i din blogg (A)

2010-03-01 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback