Songs remainds me of you

jag har länge funderat på och velat göra ett stort kollage över en av mina väggar och nu har jag läst och hört många prata om det under den senaste tiden. det är fan dags att börja klippa och klistra känner jag! just idag när jag har tid kan jag självklart inte eftersom jag inte har någon färgskrivare hemma.. jag ska sitta nere i media nästa vecka och ta slut på all färg i skrivaren! skämt åsido (ifall marie, mot all förmodan, skulle få för sig att läsa detta). men jag måste låna lite färg! heheee

jag är så otroligt rastlös.
försökte mig på att planera lite kläder till musikalen, men det gick inget vidare..
borde plugga lite också.. men vi får se vad jag gör! jag är sugen på att vara kreativ.
eller på at typ umgås. men ingen vill umgås med mig. böööh



jag har alltid tyckt om den här bilden
speciellt flottlobban, jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback