Om du vill ge mig allt det där

det är mysigt att spela lite gitarr och så..
jag skulle vilja lära mig mer, så att ta tag i det kanske? yessss.

idag skulle jag egentligen träffa stefan och hans två barn på 4 och 6 år.
jag ska nämligen, för första gången i mitt liv, vara barnvakt till två livs levande barn på lördag. det tål att nämnas att jag är sjukligt nervös faktiskt.. man kan ju hoppas att de är levande när stefan får tillbaka dom. idag skulle jag alltså gå hem till dom och säga hej, men jag sköt upp det tills i morgon. puh! vad säger man liksom? vet inte ens vad det heter?

jaja, ska snart sätta mig på bussen till flen, för att sedan sitta hemma hos lovisa i någon timme och vänta på min fina robin som repar. sedan ska jag försöka få honom att baka kladdkaka åt mig så jag kan ta med den till skolan och sälja den på lördag. våran klass har nämligen fått i uppdrag att sälja fika på någon vårkonsert. så jäkla mycket klassresa! haha. fan vad pengar det kommer rulla i helgen alltså då min lördag ser ut ungefär såhär:
jobba på ica 9.30-14.30
sälja fika 16-18
barnvakt 19 och framåt
jäklar ja vad jag kommer dra innnn

nää, nu ska jag gå och packa ihop lite kläder!


mh-mh-mh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback