Little darling, the smiles returning to the faces

klockan är 17.40 och det är ljust ute.
det är helt fantastiskt. det är ljust ute!!!!

jag förstår inte vad det är för fel på min magsäck. jag har ätit en hel 2portioners smörgåstårta. mår så sjukt illa och ändå kan jag fortsätta äta?!! köpte en ben & jerry's, som var meningen att jag och robin ska ha ikväll, men jag var helt enkelt tvungen att smaka lite av den också. fyfan, jag mår så jävla illa..

jag är hemma hos madde för första gången på en hel evighet känns det som. jag saknar henne!

jag tror att de flesta som är inblandade i musikalen verkligen vaknade idag på dramalektionen. det är 8 veckor till premiär. 8 veckor! det kommer gå så jävla fort!!! nervositeten växer och växer, wuh! det sorgliga är att det är inte förrän efter allt detta som vi kommer inse hur underbart det är och var. det är liksom alldeles för mycket för att vi verkligen ska hinna känna efter! men åh, vi gick igenom planeringen och repschemat fram till premiären idag. det är så sjuuuuukt! kläderna ska vara klara nästa vecka och manus ska släppas, herre min je! men kul är det, ujjaaa!

så jäkla glad jag var här och fan nu saknar jag mitt hååååår! haha


Here comes the sun, here comes the sun
and I say it's all right

Sun, sun, sun, here it comes...

Kommentarer
Postat av: madde

gulle då <3

2010-03-06 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback