Gonna put my good foot forward

And stop being influenced by fools

Idag har jag, johanna, marcus och bosse stämplat 1100 biljetter till musikalen. för hand! och än är det 1100 biljetter kvar, circus! det var förvånansvärt roligt faktiskt. med mysigt sällskap går allt! på fredag ska vi spendera studjedagen åt att mysa som sjutton och dona inför musikalen. jag älskar att umgås med alla inblandade och fixa saker utan att egentligen göra någonting. det är en så mysig stämning! ska försöka fota lite under repen också.. det kommer ju vara skitkul att ha sen efteråt! :)


men nu ligger jag och försöker plugga, men fyfan vad segt det går att plugga när man inte hittar någon information längre. det underlättar ju liksom lite om man hittar något att skriva! så det suger lite halvdåligt, sådär.. förslag på sidor där man kan hitta fakta om medeltidens kvinnors situation under 1800-talet uppskattas! haha

ikväll sänds första avsnittet av håkans bar och jag ska kolla endast för att de filmade när vi var där.. kanske är asroligt, vem vet? haha. tänkte åka till robin också, för ovanlighetens skull! he-he-he.
sover inte allt för mycket hemma nu för tiden och mamma säger gång efter gång "jaha, ska du bort ikväll igen..?" stackars mamma! hihi

näää, om man skulle göra någon nytta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback