everybody wants to go

festival i sommar, jarrrrå!
the kooks kommer tillbaka till peace and love i år. en jävla tur eftersom de ställde in förra året! revansch!

måste berätta att jag drömde så obehagliga drömmar i natt!
bland annat så drömde jag att jag var så jävla förbannad på lovisa. jag var så arg att jag nästan började gråta av lättnad när jag vaknade, haha. sedan drömde jag en jävligt sjuk dröm om mina tänder. jag vet inte om jag har drömt eller ifall jag och robin har snackat om mina tänder och att de är lite snea på underkäken. jag som alltid har varit så stolt över att jag inte har behövt tandställning osv. inatt drömde jag att det började växa tänder innanför tänderna, vilket gjorde att de ursprungliga tänderna typ stod åt alla håll och var elt cp. otroligt obehagligt var det i vilket fall som helst!

idag ska jag plugggggga och sedan ska jag till robin, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback