"det är du"

sitter hemma i soffan och kollar på you don't mess with the zohan.
eller, halvkollar väl mest. den är inte så värst braaa, men har inget bättre för mig.



dagen har varit sjukt hektisk!
hann aldrig käka frukost hos robin i morse så var svinhungrig fram tills klockan elva då jag fick käka. älskar att jobba på ica när de serverar smörgåstårta i fikarummet! åt tills jag sprack och jobbade sedan till halv tre då jag stressade ner till skolan för att sälja fika. det var lite stressigt fram och tillbaka, men jag tror det gick ihop sig till slut. vid fem kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag som sagt här. fördriver tiden tills jag ska iväg och vara barnvakt.. är lite nervös att jag ska somna medan de sover. speciellt eftersom robin har skrämt upp mig med att de kommer kvävas eller dyligt. men, det löser sig! jag hittar på något, ehee.

nähä, jag ska väl kanske plugga lite eller så eftersom vi har kursprov i musikteori på tisdag. bah!

nej, jag får väl sitta här och sakna robin i min ensamhet, antar jag!
jag teleporterar över lite pussar nu! hihihi

ehee, ibland får man vara töntig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback