All of you got troubles all of you got woes

Everyone's a loser in the modern world

ja, det är så sant som det är sagt. vi är, vill och ska, eller ska inte vara saker hela tiden.  för stor, för liten, för mycket, för lite, för ful, för snobbig, för divig, för gammal, för ung, för lat, för elak, för snäll, för rädd, för modig, för ensam, för omtyckt. varför bryr vi oss så mycket egentligen? jag kan inte säga att jag är bättre än någon annan på att inte bry mig, för så är inte fallet. jag är precis lika dålig på det som alla andra.

skrev först ner värsta texten om kroppsideal och om hur idiotiska vi alla är, men sen insåg jag hur jävla klycshigt det lät allting. vafan spelar det för roll egentligen? vi kommer uppenbarligen ändå inte ändra sättet vi tänker på. hur sorgliga vi än är. men jag tycker att jag blir lite klokare för var dag som går. tänker annorlunda mot vad jag gjort och bryr mig mindre om vad andra tycker. vad spelar det för roll egentligen? vem är det man är fin för? jag har alltid intalat mig själv att man vill känna sig fin för att man blir glad av att andra tycker det. och det är ju sant. men jag önskar att jag vore glad för mig själv för jämnan i stället.
så, nu blev det ju en längre text om det här i vilket fall som helst. haha, klysché!


inte fan har jag pluggat så värst mycket idag.. inte så mycket som jag hade behövt. det var lite kärvt att komma igång igen efter ett så långt uppehåll faktiskt. men lite musikteori och ja, jag har i alla fall läst typ tre sidor i boken? haha. så jäkla braaaaa


ska väl göra lite nytta nu dåååå, hihihi hejskdfgr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback