i hope you got your gun loaded

idag var jag i nyköping med robin..
jag vaknade och var så sjukt sugen på glass och gungan i hamnen så det fanns inget annat alternativ än att ta sig dit. dock blev det ingen glass.. och heller ingen gunga. men det gjorde ingenting!
vi hade picknick på ett berg och promenerade i regnet i hamnen.
det är så grönt och fint och jag älskar livet!

robin lärde mig lite om fotografering och jag är så sjukt sugen på en kamera nu! ska köpa en direkt när jag får råd, hihi :)

här är lite smakprov från dagens fotografering..

en glad maddis!


världens bästa och finaste kille! <3

i morgon är det skolavslutning och sen leker livet i en hel sommar! wohoo :)

Kommentarer
Postat av: emmsi

snygging!

2010-06-14 @ 10:58:45
Postat av: maddis.

visst är han ;) höhöhö

2010-06-14 @ 23:43:31
Postat av: Elisabet

Hej!

Jag såg min kamera (Nikon D3000) i en annons i elgiganten, där kostade den runt 4000:- tror jag.

Kramar

Postat av: maddis.

haha, tack! jag såg den också :D hihi.. vet inte om jag ska ha nikon eller canon än dock :D det vosar sig :D

2010-06-15 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback