som att jorden går runt solen

en kväll som skulle bli så bra slutade inte riktigt som vi trott.
jag vandrade en onödigt lång väg till en varm och väldigt inbjudande lägenhet.
i min ensamhet tänkte jag underhållas med film, men jag föll in i drömmarnas land illa kvickt.

dagen, idag, spenderades i storstaden för att hitta en säng till min käre bror och therese.
jag kom hem med lite fina saker jag också! bland annat en förtjusande klocka som nu tar upp större delen av min vägg i rummet. den är så jäkla snygg och jag är sjukt nöjd med köpet! fick även med mig lite andra praktiska saker som kommer komma till användning.. kläder och sånt som man alltid behöver.

man inbillar sig så otroligt mycket.
det är farligt vad hjärnan kan ställa till det.
hjärtat ocks för den delen.
finns det någon chans att man kan få dem att sammarbeta?


jag och lovisa myste och tog fula bilder en kväll i december år 2008
detta är nog den enda bilden som faktiskt är acceptabel.
men många bilder har man. finns det. ser man. tar man. väljer man.

Kommentarer
Postat av: emma vitale

söta vän!

2010-01-24 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback