Se mig så som du såg mig första gången

i brist på bättre att göra gick jag in på min gamla lunar och läste igenom en hel del gamlablogginlägg.
herrejösses! här kommer lite roligt tidsfördriv!

sätt din spelningslista på blanda.
1. hur mår du idag?
strong enough

2. hur kommer dagen [dag] vara/ha varit?
the last goodbye

3. vad var det första du tänkte när du vaknade?
visa vid vindens ängar

4. vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?
break the ice

5. vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja?
tvivel

6. hur är det med kärleken?
woman like a man

7. vilken låt passar mest in på den du håller kär?
in love

8. hur mår dina vänner?
shine on

9. tycker dina vänner om dig?
boom boom

10. hur ser folk dig som?
show you how

11. spanar folk in dig?
everybody

12. är du bra i sängen?
leva livet

13. har någon sexfantasier om dig?
stormy weather

14. kommer du alltid att bo kvar i sverige?
wonderwall

15. hur kommer du dö?
rullar fram

16. vad skulle du heta om du var född i framtiden?
be mine

17. vilken är din oturslåt?
stort liv

18. vilken är din turlåt?
farväl min vän

19. vilken låt beskriver ditt utseende mest?
somedays

20. vilken låt beskriver din personlighet mest?
andy, your a star

21. hur är det med ditt liv?
moody monday

22. hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?
jag fattar ingenting

23. vad ska ditt första barn heta?
human

24. hur kommer ditt liv bli?
det kommer bara leda till nåt ont

25. vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
bounce

26. hur kommer sommaren bli?
everybody hurts

27. finns det någon som är hemligt kär i dig?
who will save your soul?

28. kysser du bra?
faller

29. mår din kropp bra?
little bit

30. får du tillräckligt med sex?
do you wanna fuck

otroligt lovande svar, måste jag ju säga!

har inte haft såhär lite att göra under en hel veckodag på länge.
har redan hunnit kolla på tre eller fyra avsnitt sex and the city. och jag minns inte ens hur många. snacka om att vara avslappnad i huvudet. eller kanske snacka om för lite hjärnceller kvar. hoppas på det första. ska nog fortsätta plugget för att hålla mig sysselsatt under kvällen. känner mig lite halvmosig idag. kan knappt andas genom näsan så jag dricker te och tycker synd om mig själv. i morgon ska vi fira fina johanna!

Kommentarer
Postat av: Sotss

30. får du tillräckligt med sex?

do you wanna fuck



Antar att du inte får det då ;)

2010-01-21 @ 20:42:09
Postat av: maddis,

kanske inte, hahaha!

2010-01-23 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback