It don't matter anyhow

det strömmar händel, mozart, vivaldi, grieg och beethowen ur högtalarna på min gamla stereo idag. har otroligt hög volym på. vet inte riktgit varför, men kanske hoppas jag på att det då ska sätta sig lite snabbare/lättare. har ytterligare sex kompositörer att plugga in, men de finns inte på skiva och eftersom mitt internet lever sitt eget liv så får vi väl se hur det går på provet i morgon. alltid lika spännande.

engelskan idag ska vi kanske inte ens tala om? jag vet inte, det kändes inte ens som om det var ett prov? bra skit.

läste ganska nyligen någonting som först fick mig att reagera lite extra. sedan blev jag bara full i skutton, he-he.

skolan är i full gång i vilket fall som helst. det känns på alla sett.
helt jävla u-n-d-e-r-b-a-r-t, eeh

jag saknar mina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback