Don't throw yourself like that

In front of me

jag är fortfarande vaken.
klockan är 01.05, och jag är fortfarande vaken.
jag har historiaprov i morgon, och jag är fortfarande vaken.
men jag har också sovmorgon till 14.15, och jag är fortfarande vaken.
jag ska ta 12.26-bussen. helt underbart skönt ska det bli.
måste dock ställa klockan på circus halv tio,
så jag kan få in någonting i hjärnan innan provet.
jag är färdigpluggad för ikväll. har i och för sig varit det ett tag.. det är ju så att efter ett tag säger hjärnan helt enkelt ifrån. jag har läst och läst och läst.. det får väl gå som det går antar jag! det var länge sedan jag kom till ett prov och fick ångest över frågorna på pappret. kommer få sån ångest i morgon. helt underbart! pfft.

på torsdag tänker jag hur som helst inte ens gå till skolan.
monica kan ta sig i rumpan, då historia är den enda ämne vi har då!
jag ska sova, sova, sova hela dagen, typ. så otroligt skönt.

nu tror jag att jag ska försöka mig på att sova om en stund.
ska bara rensa skallen lite innan. ujuj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback