besame mucho

låter som en otroligt bra grej att göra, måste jag säga.

vad hände med att ha lektioner, undrar jag?
vi har sovmorgon nästan varje morgon
och otroligt lite lektioner sen också.
det är både skönt och otroligt frustrerande.
vad ska man göra med all tid?
kanske borde börja röra på mig igen och sluta vara en soffpotatis.
rätt skönt att ha böckerna som undanflykt när man är för lat dock.

ikväll ska jag och min käre vän lovisa kolla på sommaren med göran och bara mysa.
måste bara läsa lite om revolutionerna och upplysningstiden först.
monica ström i mitt hjärta! historia är bässssst, inget protessssst.. kanske


Ooh this joy is something new
My arms are holding you
I never knew this thrill before
Who ever thought I'd be
Holding you close to me
Whispering, "it's you I adore"


-fina ord från fina munnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback