a dirty little young girls dream

gud vad livet blev lättare heltplötsligt.
ett litet sms flög iväg, ett glatt svar kom tillbaka
-och plötsligt slog det mig att jag inte hade en jävla om vad jag sysslade med? det var endast ett förhastat beslut framkallat av ångest, men det kommer bli bra nu. en del saker får man lära sig att leva med bara.
så enkelt är det. inga nergångar på ett tag nu, känner jag.
det tär på allt. alla.

äntligen åker bilderna från thailand upp på facebook,
så alla nyfikna kan ju ta en titt!
dock så blev mammas kamera stulen på nyårsnatten, vilket suger rätt stenhårt, då mamma hade fotat allt. vilket i och för sig hade irriterat mig inte bara en gång under resan. nu i efterhand är jag ledsen att jag inte fick se det!

har pluggat en hel del engelska också.. vet inte hur jag mer ska förbereda mig inför provet i morgon.
det får gå som det går, helt enkelt.

jävlar, idag tas livet med en ovanligt lätt klackspark.
tur att man kan känna sig så glad mitt i allt elände!

och nu brinner hela skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback