LONDON CALLING

Om exakt ett dygn vet jag fyra personer som kommer ha passerat den där nivån då man är helt okey taggad på något. de kommer vara lite gladare, lite spralligare och lite mer förväntansfulla än alla andra vid den tidpunkten. lite mer av det mesta, ärligt talat. madeleine, johanna, jonathan och lovisa ska åka till london. i morgon kväll kl 21.50 lyfter, det förhoppningsvis stabila, planet mot stansted, london. vi ska se så mycket. uppleva så mycket och få så många fina minnen. vad lägger man i en väska som får väga max 10 kg? den får inte vara större än 55x40x20 cm. det är ovant att packa inom dessa marginaler, men det känns lovande än så länge. som vi sa, egentligen kan man åka utan packning. det kommer bli så sjukt!

det viktigaste är nu gjort. jag har skrivit ut alla boardingcards och lagt fram allas pass. batteriet till filmkameran och kameran laddas just för tillfället och tandborsten är nerpackad. detta kan inte bli annat än bra!!!

just nu sitter jag vid den stationära datorn för ovanlighetens skull. lyssnar på gammal musik som får mig otroligt, otroligt lycklig just idag. det ska vi hedra med en otroligt, otroligt gammal bild på mig, bara för att jag dör lite lätt varje gång jag ser den!




lyckliga dårar, helt enkelt. på vift. på vift i london!!!


it just gives me the tender bliss

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Vad är det för bild? Haha, vill jag ha uppförstorad ovanför soffan så att jag kan bli lite lätt levande varje gång jag ser den!

2010-02-05 @ 10:27:04
Postat av: sosso

Wöhöööw London är nice!

Hur länge ska ni vara där? Ha det toppenkul!

Kram

Postat av: maddis.

haha, det är en otroligt charmig bild från någon otroligt bra dag! ser du nite hur lycklig jag är? klart du kan få det. gud vad lyckliga vi alla ska bli! :)



sosso, vi var i london till i måndags! helt sjukt bra var det :D

2010-02-10 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback