Let your heart meet mine

Come a little closer
Take a look at me
This light is so obvious
I want you to see
Come a little closer
Look me in the eye
Then repeat with me one more time


jag låg och kollade igenom gamla bilder
blev så fruktansvärt lycklig när jag såg denna bilen.
den passar in på känslan jag har i magen

jag mår så fruktansvärt bra just nu.
känslan av att vilja berätta någonting för hela världen!!!!
(+ att jag saknar min mobil en aning. den var BÄST)


lina kommer hit ikväll. vi ska kolla på toy story och spela monopol!
vi behöver lite kvalitétstid känner jag. det var länge sedan!
denna bilden representerar fan också ren jävla lyckaaaa





jag kan känna mig bekväm i dina ögon, när du ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback