Allting är bra helt utan besvär

jag gjorde slut på ruskigt mycket pengar igår.  alltså ruskigt mycket med tanke på vad jag hade. löning alltså. jag gjorde slut på mer än det jag fick i lön. jag löpte amok i affärerna! jag och lina var där i två timmar och jag köpte 21 varor. 21 jävla grejer. det är inte bra! det är farligt att hålla mig borta för länge. allt var så fint och det verkligen ropade på mig! så nu har jag en väldigt bra anledning att inte supa skallen i bitar den kommande månaden. jag har inte råd, helt enkelt! haha. utmärkt taktik!

men ikväll ska jag till min fina vän jonna.
vi ska dricka vin och äta ost och kex, som sagt.
jag har hört rykten om hemmagjord ost? spännandeeee
sedan blir det livat i bettna kan jag lova. ojoj ja herreguuud

det pirrar i hela kroppen, liksom. du är så jäkla fin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback