Vi är inte såna som i slutet får varann

ligger i min underbara säng.
har precis gjort klart ett kultur- och idé historia arbete.
så skönt att jag bara har typ tre till kvar!
gjorde även klart ett historia arbete idag med,
så bara ett kvar där! gud, så fort det går.

andreas och markus kommer snart hit.
då ska vi tända tusentals ljus och röka vattenpipa.
jag tror att jag ska dricka te också.

vandringen i skogen med tjejerna i klassen var..
mysig. lite kallt under vissa delar, men mysig helt klart.
jag högg ved som en.. jag vet inte vad.
det bara, gick asbra. jag som inte ens kan egentligen?
vi sov i en väldigt mysig vedeldad liten stuga.
vi låg sju stycken, vaknade inrökta, på ett loft.
allting luktade eld eld eld och skogsbrand
när vi kom hem. det hör till, dock.

i morgon har vi tre timmar drama, jag längtar.

inatt ska jag sova själv

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få-å-hå mig

Lura mig
nej,nej
vad folk än säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback