röker fyra cigaretter i rad

idag är jag tröttare än vad jag minns
att jag har varit på en lång, lång tid.
hann somna medan datorn startade.
typ 15 gånger.
ville verklgen inte sova,
för jag orkade inte vakna sen.
men jag kunde inte hålla mig.
till slut tog jag tag i mig själv och gick
och duschade en varm varm dusch.
höll på att frysa ihjäl efter att ha legat
i mitt iskalla rum i bara underkläderna uppepå täcket.
dumhuvud!

nu ska jag klä på mig,
och packa lite..
sen ska jag åka till lovisa.
jag är glaaaad och taggad inför morgondagen.
våran käre vän mange fyller år,
så det blir krogen för hela slanten!
smörgååååstårta också. kan det bli bättre?
nej, packa var det! ha't


drar till med en ap-gammal bild bara för att. jag är gladast! (och tröttast?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback