It’s a new secret I have found

Today must have been one of the strangest days
Some would say that you won’t find love
that way
The best days are not planned by common sense
By lack of time
You just happen to be where everything feels fine

det är ungefär sådär jag känner idag.
kanske är det så det är?
kärleken kanske är överskattad..
eller så är det bara jag som överdriver den?

Jag fick höra det såhär idag..
"Det är läskigt farcinerande att du inte har lyckats,
tänk om du har lyckats med du har så höga förväntningar att du inte förståt?"

tänk om jag faktiskt stött på kärlek men liksom inte reagerat?
för fan i helvete. hur vet man då?

ligger hur som helst i sängen nu,
har tända ljus, lyssnar på dylan och ska strax dricka te.
ska nog plugga lite senare också.. helt okej torsdagsmys ändå! :)



många tårar har fallit till tonerna från anna. underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback