I'm not saying it was your fault

tänk vad många underbara människor det finns!
idag känner jag mig lycklig. uppskattar det jag har runtomkring mig.
markus och jag låg och kollade på film i morse.
lejon kungen såg vi. jag somnade. jag som ville se, fan!

ikväll kommer elin och madde hit.
vi ska laga mat, äta och snacka skit hela natten.
vilka underbara människor!

i morgon ska jag lyssna på dylan och kolla på film.
borde man plugga också kanske?
idag tänker jag inte ens oroa mig.
gör ju det de resternade 6 dagarna i veckan så.
skolan löser sig. jag tar det som det kommer.
idag, i alla fall!

åh, puss på allt som känns bra!

saknar fortfarande louise grymt mycket, dock.




en mycket underbar bild på lina får representera känslan idag! åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback