I think I'm a little bit

But only if you're a little bit
Little bit
Little bit
In lalalala love with me

så var det söndag igen.
veckorna passerar så snabbt,
man hinner knappt ta in och reagera.
i morgon har vi redovisning i kultur- och idéhistoria..
det vill och kan inte jag. hoppas på rep hela dagen!

helgen har varit bra.
hälsade på min underbara,
snygga,
roliga,
bästa,
saknade vän,
amanda i huvudstaden.
det var så länge sen vi sågs att jag tror vi pratade konstant
från det att vi möttes tills det att jag somnade av utmattning.
handlade lite på lördag förmiddag och sedan återvände jag till flen.
raj raj på kvällen, och mys med vänner idag!

jag ska alldeles strax gå och lägga mig på riktigt,
ska bara njuta lite mer av ljusen och mitt te.




If you would do it
If you would say it
If you would mean it
That we could do it
If it was you and I, not only I
Ha hm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback