Don't think twice, it's all right

varför ska man inte få kunna ligga och kolla på stjärnorna,
tillsammans med dylan och en vän om bara den ena har bröst? underligt.
trenden ska brytas. dylan, stjärnor. dylan, stjärnor. dylan,stjärnor.
så klokt sagt.

tänk vilken bra medicin det är. musik.

idag sörjer jag för första gången på riktigt.
att mitt långa långa fina (dock så slitna) hår är borta.
men johanna tröstar och säger "det kommer tillbaka, jag lovar."
jag hoppas faktiskt hon har rätt och att det går fort.
kände mig mer hemma där. under den där lejonkaluffsen!


coldplay den 22/8 i somras. vilken kväll! mmh.

Kommentarer
Postat av: emma

glad tjej! kom igen, le lite ;) haha

Postat av: maddis.

tänkte väl på hur tomt det skulle bli utan allt håååår!

2009-10-09 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback