Don't bang your head against the glass

så var det en hel veckas lov på schemat.
ligger hemma i sängen, med ett tvåsiffrigt antal ljus tända-
min bästa vän amanda är ca 5 km ifrån mig..
varför är jag inte där?
jag ska alldeles strax krypa ner på riktgit,
sen ska jag läsa. bara ligga och läsa.

har haft några händelserika dagar nu.
en vän fyllde år, det var kaos före och inne på krogen.
vi hade tjejmiddag och lovisa,
och jag sov hos min mest saknade vän.
hur har jag klarat mig utan henne i nästan 2 månader?
det blir det ändring på nu.
välkommen tillbaka! jag har aldrig varit så glad.

mitt huvud är uppochner.

en annan bästa vän har funnit kärlek.
riktigt filmtöntig superbra kärlek.
jag är avundsjuk så det heter duga.
samtidigt som jag är så underbart glad för det!
en dag, säger jag bara. en dag!


klockan är tillbakadragen, och det är mörkt vid tre.
ljus, ljus. ännu mera ljus! te också.


för övrigt behöver jag inte leva i detta mörker
och denna deprision, som mörket ofta framkallar, länge till..
om 44 dagar. om 44 jävla dagar sitter vi på planet.
jag började räkna dagar på 293. och nu är det 44.
THAILAND! gud, så bra och bra och bra det kommer bli!


Me tienes que desir
Me debo ir o que darme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback