det snurrar i min skalle

idag känns det mesta lite bättre.
jag har fått ett sms från louise, vilket lättade mig lite!
jag ska fan våldgästa henne någon dag nu snart,
jag klarar inte av att inte träffa henne längre!

jag har tjänat mig några hundra, fast jag egentligen inte hade tid.
kom igång med arbetsmiljö & säkerhets-skiten också.. äntligen!
prov på torsdag.. vi som inte ens haft genomgång? löser sig väl.

har visat mig för första gången idag med kort kort hår..
vet inte själv vad jag tycker än.. har liksom inte hunnit ta in det.
ska klippa av det ännu mer dock. lute justeringar bara,
så det inte ligger och slöar på axlarna. sådär fult.

hur ska man hinna med allt?
i morgon är det obligatorisk konsert (igen)
zoie (stavning?) finer är det som står på listan..
hinner verkligen inte alls gå egentligen, men obligatorisk, ja.
får se hur jag gör. går ju hällre på pontare på måndag! grymt ju.

nej, denna vecka måste jag hinna med:
kultur- och idé historia arbetena. både bettans och ingelas
historian? (kanske)
arbetsmiljö och säkerhet - prov på torsdag
musik-helvetes-teori. prov på ackordanalyser och helveten på tisdag.
nog för att de där jävla grejerna börjar sätta sig,
men vem kan alla dessa majackord, suss4ackord, dimackord,
och allt vad de heter, om man inte spelar piano? fan fan fan. plugga!

och nu måste jag sova, mina ögon var helt svullna idag.
det var i och för sig av olika anledningar. men bl.a. av brist på sömn.

och när ska den här jävla skiten släppa då?
ska vi bara gå här och hålla käften eller?

jag vet inte vad jag ska säga..
och tydligen inte du heller! nångång måste vi ju.
jag hinner inte, orkar inte, vill inte. orkar inte gråta eller skrika mer nu.
det är liksom, över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback