always waiting for something lasting

sitter hemma och lyssnar på min absoluta favorit just nu.
anna ternheim!
det är mycket som händer idag.
både i huvudet och i livet.

fick MVG på första provet i matte B idag,
vilket betyder att jag inte fått ett enda betyg
som är lägre än MVG i matte under hela gymnasietiden.
förrutom nationella då, där jag fick VG. hmrf!
hur som helst så tror jag ludmilla var nöjd med min insats.

efter skolan åkte mamma och jag till ica för att handla inför i morgon.
alla klassens små flickor ska vandra tillsammans med kicki hagfalk.
jag tänker inte säga någonting mer än så, haha. blir säkert kul?

idag har jag blåsor på vänster ring-, lång och pekfinger.
det är bara för att jag spelade så mycket gitarr igår.
gjorde inte saken bättre av att jag spelat massor idag med.
eller, bättre kanske det blev.
de stackars små fingrarna kanske vänjer sig snart!

nu ska jag gå en rask promenad,
sedan ska jag packa inför i morgon,
dricka te, tända ljus, lyssna på dylan och plugga!
ljus är så underskattat. jag älskar ljus!!!!



det var fint väder och jag var lycklig som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback