All I could hear was you

jag och lina skrek just på varanda.
det var nog det mesta vi någonsin skrikit på varandra.
sen, mitt i skriket var hon tvungen att hinna med en buss. bara sådär.

nu sitter jag i skolan, nästan helt i min ensamhet och filosoferar lite.
jonathan och sebastian sitter i rummet bredvid och spelar och sjunger.
mysigt är vad det är. jag saknar ljus, te och dylan. redan.
kommer bli mycket av det i höst och vinter, det känner jag det.

ikväll får vi se hur planerna slutar.
det var planerat lina. sen mig. sen lina. och nu? haha.
skrik skrik skrik, lina ska ringa mig snart så vi kan få skrika klart.

jag tror jag ska gå ut, lyssna på summer rain och röka en cigarett.
det är fint det.

jag hoppas på en helt lugn och skön helg.
det tror jag att jag kommer få också! sånt gillar jag.


har känt mig lite sådär små-nostalgisk hela dagen.
yes.. underbara, de där estetarna!


bra tider. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback