"It's getting harder to stay, when I need you"

sitter hemma i sängen,
spelar gittar, lyssnar på dylan och pluggar.
idag står musikteori, svenska,
matte, projektarbete och hälsoarbete på listan!
har även fyllt i alla papper inför utvecklingssamtalet.

i morgon ska jag till optikern
ska få prova mina nya linser.
jag var där i måndags på synundersökning..
tidigare har jag haft -0,25 på höger öga och -0,50 på vänster.
nu behöver jag -1,75 på höger och -2 på vänster.
förstår ni hur dåligt jag lär se i dessa glasögon?
jag är fan nervös inför i morgon, jag kommer få seeee!
wihi, läskigt att jag typ kommer bli blind eller något.

ska på new moon med brudarna i morgon också. mys som fan!
efteråt ska jag umgås med min kära syster som kommer hem.
på lördag har jag bestämt att jag, syrran och elin (madde?),
ska supa varandra under bordet. det var för länge sen sist!

jag fick nyss ett väldigt underligt sms.
haha, jag blev typ.. fnissig. vem är människan? haha

nu: DYLAN!!!!



bilden är i från en väldigt skrattig dag på beyond retro!
en såhär glad syster förväntar jag mig i helgen. det är guld värt!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Åh det skulle varit roligt att vara med er flickor i helgen:)

synd att jag missar Emelie dessutom. Tycker hon får komma hem nästa helg också :P

Postat av: maddis.

ja, du får ringa och tjata lite på henne :)

2009-11-23 @ 08:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback