I'm planin' to leave for another world

jag bara älskar effektivitet!
hade lite mål med dagen,
bara sedan jag kom hem har jag hunnit med fyra av dem
klippte och klistrade lite,
gjorde rent kläderna sen förra helgen
läste i engelskan och pluggade matte. så bra!
ska plugga historia ikväll också,
sedan måste jag städa i garderoben
och kanske även lite i rummet..
ska nog gå så bra sååå

jag måste verkligen lyssna på klassisk musik också fan,
prov på det snart. herreguud, hur ska det gå?
och för att inte tala om att plugga
arbetsmiljö och säkerhet. prov på onsdag. yes!

i morgon fyller simon år,
så efter middag med min kära syster sofie & co
så bär det av mot nyköping.. ska bli roligt!
jobbar dock 9.30 på lördag.
men sova kan man ju göra någon annan gång..
på söndag kan jag sova hela dagen!


tycker inte riktgit att bilden ger dessa tre charmiga pojkar rättvisa
vi kör bara. tänk inte. bara kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback