Dom pratar om något underbart,

Stort,
större än jag någonsin trott


jag gick in på bokhandeln i flen,
kom ut 395 kr fattigare.
inte visste jag att man kunde bränna så mycket i flen.
köpte de tre första twilight-böckerna,
så snart är jag väl totalsåld jag med.
fick även en fjärde bok på köpet,
så drog till med snabba cash, eftersom emma tipsat!
köpte även ett fotoalbum som ska fyllas med finfina minnen.

jag hade verkligen ingen ork att jobba idag,
så lovisa fick, mer än gärna, ta min tid. jag ska plugga!

kollar på en massa gamla bilder. nyår bland annat.
åh, bara åh! jag är inte ens hemma iår..

thailand om snart 17 dagar.
har förresten varit rökfri i 17 dagar idag!
stolt icke-rökare!


såhär vill jag må. i dag. i morgon. alla dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback