But it makes sense to me

plugga stenhårt inför provet i matte
hemtenta i historia om 1500 & 1600-talet
plugga inför provet i arbetsmiljö och säkerhet
plugga inför provet i kultur- och idé historia
lyssna stenhårt på klassisk musik
läsa och skriva om en novell i engelskan
skriva logg i hälsoprojekt
projektarbete
skriva uppstas om dantes dödssynder och filmen se7ven

det är vad jag borde göra idag,
men jag tror jag nöjer mig med
hälsoprojekt, svenska, arbetsmiljö och säkerhet samt historia.
jag kommer nog inte orka mer..
min hjärna kommer sprängas och min magsäck kommer spricka,
ungefär så känns det när jag tänker på skolan.

för att tänka på något annat en stund,
så började jag packa lite smått. spännande!
10 dagar, 10 dagar, 10 dagar. snart 9.

ikväll ska jag inte tänka så mycket..
i alla fall inte på annat än skolan, typ
plugga plugga plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback