And all of these moments just might find their way

jag har varit riktigt duktig än så länge.
har skrivit hälsoprojektslogg,
pluggat och blivit förhörd på arbetsmiljö och säkerheten,
nu skriver jag flititgt på historian
och ska sedan skriva projektarbetslogg!
har även hunnit med att klippa och klistra lite, hihi.
skickade även in ergonomiarbetet idag till kicki. så skönt!

kände för ett litet avbrott bara,
nu ska jag fortsätta..


man blir ju lite nostalgisk ibland

I'll tell you one thing, it's always better when we're together

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!HH!H!H!! MINNEN!

Jag älskar att minnas. Jag myser när jag tänker på den där kvällen! :)

Postat av: maddis.

ja, visst var det fint. rongedahl på donken, pelle och moneybrother utanför vandrarhemmet.. fina tider! :) jag saknar så myckeeet

2009-12-03 @ 16:35:29
Postat av: Anonym

Jag blev lite rörd nu, kanske kallas det sentimental, ramlar tillbaka. Sknar det där jättemyket, skrattet! <

2009-12-10 @ 08:40:20
URL: http://rationalisten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback