19

jag känner verkligen tyngden

alldeles för mycket vin och snefylla?
ingen bra lördagskombination.
åter igen säger jag orden "jag ska aldrig dricka"
"skulle du klara det?" blev responsen
nej, antagligen inte. även om det vore det bästa i bland

man är så dum när man är full och glad
det finns inga problem på hela jorden och plötsligt
säger man så mycket och gör så mycket utan att riktigt tänka
det blir liksom för uppenbart allt bara,
och det är alldeles jättefel att det är så.
inte bra för någon. kanske inte ens för mig?

och jag fick så många fina ord idag,
varför är jag så blind och dum i huvudet?
känslan är fel. helt fel.

en kram bara, det skulle jag behöva.
eller en fet jävla örfil kanske skulle få mig att vakna

Kommentarer
Postat av: emma

var de fina orden från mina sms? (A)

Postat av: maddis.

haha, ja emma :)

2009-11-23 @ 08:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback