090527

endast 4 dagar kvar tills den stora dagen, inte illa!

nu ligger jag här i sängen med ont i magen..
det beror nog mest på att jag har skolarbeten att göra men inte tar tag i.
fan, jag orkar inte dag ut och dag in!
istället det det aldrig, aldrig, aldrig. vet inte när jag senast faktiskt pluggade seriöst?
jag måste skärpa mig... till tvåan i alla fall!

har ont i magen av andra anledningar också tror jag..
ojoj, jag fick nästan lite flashbacks där idag. mums-fili-filli-babba!
johanna..? snyggast va? -snyggast!

sovmorgon i morgon...också.
i morse var första dagen på.. jag vet inte hur länge som vi började 8.30 igen!
ska åka mammas elmoppe till bussen i morgon. fulaste!
men, mindre jobbigt än att cykla och mindre miljöfarligt än.. de flesta andra alternativen!

nej, nu ska jag göra något busigt...
och sen ska jag försöka få några timmars skönhetssömn.. om jag kan somna?

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

HAHAH! Duu vet vad jag tycker.. vågar inte yttra mig framför folk ;)

2009-06-01 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback