090322

idag kom tyskarna..
min mage värkte så jäkla mycket när vi stod där och väntade!
allra helst ville jag bara vända om och springa där i från,
och jag var nog inte ensam om att känna så.. eller jag  var inte ensam.
jag tänkte "tänk om jag inte känner igen henne då?"
men sen kom hon där, och jag kände igen henne. och vi kramades.
så nu, är alltid bara prima.
vi kom nyss hem från flen. vi har festat lite såhär med några av tyskarna  svenskar ofc.
väldigt rolig kväll, med mysifgt folk. jag är övertygad om att detta kommer bli en bra vecka!
cora och jag går ihop alldeles utmärkt och hon är väldigt mysig.
mycket har hon vart med om också, det är naaajs.
nejfan, jag borde nog sova.. upp tidigt i morgon för att åka till skolan och vara trevlig. natts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback