090321

kom ganska nyligen hem från en helkvällsmys vid kulla,
två av mina favoritpojkar var självklart där + danne då, som inte heller är så illa! ;)
vi åt väldigt god mat (andreas är en ypperlig kock),
kollade på en rad olika tvprogram,
spelade skitgubbe och rökte vattenpipa.
en rätt klassisk maddis+markus+andreas-kväll! jag gillar't.

i torsdags träffade jag älskade jonna,
vi fikade och gick en hejdundrans lång promenad på närmare 1 mil.
pratade om allt mellan himmel och jord, vilket alltid är lika roligt.
hade väl även träningsvärk när jag vaknade i fredags,
är det inte sorgligt så säg! fler sådana dagar nu när våran kommer jonna, jatack!
efter promenaden gick jonna hem för att äta och jag drog till markus och andreas.
de är typ de enda jag umgås med nu för tiden..
eller, kanske inte de enda, men vi umgås mycket.
vilket inte är en dålig vana. fler sådana dagar tack!

i går var det 20-års fest hos roysan.. fan vad gamla alla blir då!
en väldigt roligt, mysig, galen, jobbig, konstig, skrattig, dansig, full kväll, måste jag säga.
ja, men det var väldigt lyckat.. rätt mycket folk, men det är ju som det är.
somnade väl runt halv fem, och gick sedan upp  vid nio i morse för att hjälpa till att städa lite.
efter pizzabröd på snabben så somnade jag gott i lovisas soffa. alltid lika skönt!

måste påpeka innan jag sover nu också,
idag när jag gick från lovisa till bussen var det så härligt väder,
att jag inte ville sätta mig på bussen ens.
det var så behagligt att jag bara ville gå, gå, gå och gå. jag älskar det här!

nu borde jag väl sova egentligen eftersom jag ska upp rätt skapligt i morgon.
min tysk ska hämtas kl 12.15 vid skavsta.
jag är nervös så jag tror jag dör, så även om jag stänger av datorn vet jag inte om jag somnar.
nej, men det kommer nog bli en lyckad vecka trots allt! vi hoppas på det!

136 dagar kvar till florida och 265 dagar kvar till thailand idag, det rullar neråt sakta men säkert.
skapligt sugen jag är nu då. det kommer bli så jäkla.. grymt!


våååååååår, äntligen!

Kommentarer
Postat av: ;)

Inte hjälpte du till att städa så mycket ;)

2009-03-29 @ 16:39:01
Postat av: maddis.

haha, jag skrev ju lite faktiskt? ;)

2009-04-01 @ 17:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback