090315

så är söndagen här efter en ovanligt lång helg!

i torsdags drog vi några från klassen hem till mauritz för att kola film och mysa.
åkte hem rätt skapligt på fredagen och umgicks med sjuklingen lovisa!
åkte med tina till katrineholm för gå på jysk etc,
men kom rätt snabbt på att vi var sugna på party.
kom hem till lovisa igen vid sju, då var det bara att laga mat och göra sig iordning.
tog 20.50 bussen mot nyköping och markus! förfest och klädombyte på bussen..
stigtomtaborna lär ju fått sig en rätt rolig syn där på kvällen, hahah!

markus och andreas mötte oss vid lägenheten,
och efter ytterligare några glas drog vi oss vidare mot partajet.
det blev en lyckad kväll (för alla utom lovisa).
den sista timmen fick jag spendera ståendes över en lovisa som hälsade på den stora vita guden av porslin, vilket inte var inte allt för mysigt.. men vad gör man inte för sina vänner? hihi
en väldigt intressant hemfärd som vanligtvis ska ta 5 min, men denna natt tog ca 30 min.
andreas fick gå barfota eftersom lovisa inte kunde gå i sina lånade klackisar,
markus gick bara framför och var mest lat och lovisa bara bad om ursäkt.
herre min gud vad jag skrattade!

igår åkte jag först hem och sedan tillbaka till mina underbara pojkar andreas och markus.
dock höll vi till hemma hos andreas,
lagade underbart god mat och kollade på finalen av melodifestivalen.
vet inte varför jag följt det där programmet fan,
eftersom det verkligen inte är bra, men.. jag bara måste. haha!
senare blev det vattenpipa i garaget och runt 11 kom en saknad elin inklampandes!
gjorde helgen fullbordad!
efter ganska många partin skitgubbe med pojkarna,
somnade jag gott skedandes med elin i stugan. hon är bäst!

idag kollade jag och andreas på film en stund innan jag åkte hem och umgicks med min syster.
bestämde mig äntligen för vad jag ska vara på min brors 25års fest, vilket är skönt som fan!
alla maskerader bestämda, äntligen! nu ska allt bara fixas också! hujedamej, haha.

i morgon ska mamma och jag på galapremiär av shopaholic, som min syster har anordnat.
efterfest med gooodiebags, i just loveee it! hahaha

nu ska jag äta något, sen duscha och förhoppningsvis åka till lovisa!
(ska bara förvarna henne först)


såhär lycklig är jag idag! underbaaaaaaart

Kommentarer
Postat av: emma

love u! hiih söta vi är mot varandra

2009-03-17 @ 22:29:49
Postat av: lovisa

älska mig när jag är som fullast! då är jag så gullig =)

nooooot.

2009-03-18 @ 23:37:12
Postat av: maddis.

haha, ja ni är bäst ni två! <3 i ALLAAAAA LÄGEN!

2009-03-19 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback