090310

ligger i sängen och ska strax sova,
är trött som ett jäkla as. om inte ännu värre?
kan bero på att jag var hos markus igår och myste med honom, andreas och lina.
somnade väl vid 01.30 och gick upp vid 06.00, njaa jag är inte så pigg alltså.

jag smälte lite lätt. eller verkligen inte alls lätt,
när jag såg de där djupa fina ögonen.
och leendet som fanns där bakom den oande munnen.
och rösten sen. för att inte tala om rösten.
i nio sekunder är jag fast, nio vackra sekunder.
ja herre! jag tror att både du och jag är fast, min vän!

lindköpig lindköping lindköping!

jag vet inte vad jag mer ska skriva,
jag borde plugga så sjukt mycket samhälle,
men jag orkar verkligen inte.
min mage kurrar som ett galet djur,
vad kan det bero på? jag vet.


Navid Modiri & Gudarna, mh!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Maddis, Maddis! Det var en magiskt stund du. Helt otroligt hur man kan vara som han. Helt jävla otroligt! Vi måste se dom igen och igen och igen.. HAHAHAHAH! ;)

2009-03-10 @ 21:55:11
Postat av: maddis.

det kan du ge dig tusan på johanna,

läcker som en jävla... ÅH, så himla snygg! hahaha

2009-03-11 @ 22:15:59
Postat av: lovisa

vem utav dem var det som var snygg?

2009-03-12 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback