090308

sitter i soffan och försöker komma igång med det där jäkla samhällskunskapsarbetet som min käre vem lars-E gett oss. antagligen fick vi det bara för att vi sög på att göra den där jäkla ekonomiuppgiften, men jag hatar det. han är så.. så jävla... jag kan fan inte ens komma på något han är, den jäkeln.

Louise är här, dagen till ära,
vi har bakat krabelurer, som inte riktgit blev krabelurer utan någonting helt annat.
men de dög att äta iallafall, haha. vi måste hitta krabelur-receptet dock.
idag är det 277 dagar kvar tills vi åker till thailand, och jag tror jag dör snart!

igår var vi på wallmans med familjen ågren,
det var roligt som tusan, i vanlig ordning.
det blev 25-års gräns efter showen,
men det gjorde absolut ingenting, för vi fick vara kvar ändå.
även fast varken jag, andreas eller chasmin ens är 18. helt grejt!

nej, nu ska vi snart kolla på wipeout och äta gottgott.
ska försöka mig på att slinga mitt råttfärgade hår i veckan också!
jag känner vibbar att den här veckan kommer bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback