090305

god morgon gott folk!
idag mår jag relativt bra om man jämför med tidigare dagar,
tror till och med att jag kanske pallrar mig till skolan i morgon.
fast det är bara för att det ärtvå konserter som jag vill se,
och jag måste ta hem noter över helgen, annars dödas jag på måndag.
annars är jag inte så sugen egentligen, så frisk är jag inte. men vi får se!

ringde mamma nyss i alla fall,
och jag tror vi ska pallra oss till stan för att gå lite på bokrean idag,
får se hur det går att röra sig så mycket,
men efter tre dagar i soffan tröttnar man.
jag måste helt enkelt ut! och böcker vill jag ha, mums.

inatt skickade jag iväg ett mejl litt Corinna Geise, min tysk.
i dag har jag fått ett svar, en 18- snart 19-årig tjej ska bo hos mig.
vi verkar ha typ samma intressen osv så jag tror det kommer gå väldigt bra.
en trevlig prick iaf, och duktig på engelska. haha, läskigt värre.
får se om jag kan leva upp till hennes nivå, men det får vi väl hoppas. ;p

nej, nu hade jag tänkt försöka ta tag i livet igen och duscha kanske?
drömmer så konstiga drömmar när man är sjuk,
svettas och har frossa om vart annat, så jäkla fräsh är man ju inte.

albin ringde i morse också, vilket var lite läskigt.
precis när jag skulle vända mig mot telefonen och kolla om jag fått sms,
vilket jag gjorde typ i sömnen, så ringer han.
självklart är han väl i flen och vill träffas.
MEN, nej. självklart går ju inte det!
hoppas vi hinner träffas nånting innan han drar iväg till arjeplog igen!
kollade på kort, från när vi var små, igår och insåg faktiskt att jag saknar den lille filuren när han är borta,
han är ju trots allt som en bror för mig och vi har gjort mycket tillsammans.
inte meningen att man ska 123456765432 mil ifrån varandra då? kom hem dåååå.

nej, duschen vare.
krya på dig love,
och ha det bäst parran!


bilden är från personalfesten i lördags,
grymt lyckad kväll! borde hållas såna tillställningar oftare!

Kommentarer
Postat av: sofie

Mår du bättre nu?

Vad gör Albin i Arjeplog förresten? Pluggar han där?

Kramkram

Postat av: maddis.

ja, nu är jag så gott som frisk äntligen! :)

ja, han pluggar något som jag aldrig kommer ihåg vad det är.. jag har frågat minst 1000 ggr, men jag minns aldrig, haha ;p

2009-03-08 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback