090304

eftersom jag får klagomål på lite skrivande,
och jag ändå har legat i soffan 11 h idag,
så kan jag ju skriva lite tänkte jag?

ligger hemma, och har för första gången i mitt liv influensan!
eller, mamma gissar på att jag har det iallafall, men jag hoppas på en vanlig förkylning.
man hinner ju med en del filmer och oräkneligt många avsnitt satc en sån här dag,
och inte fan blir det skola eller jobb i morgon heller när jag mår såhär.
missar TRE jobbtider den här veckan, bajs bajs bajs. jag behöver de pengarna!

missar även patzys avskedsmiddag idag bara för den här jävla sjukan,
vilket jag är oerhört ledsen över eftersom hon ska segla i 10 fucking veckor.
10 veckor är en jäkla lång tid alltså. jag önskar dig all lycka på resan! hihi

hur som helst, big neeews
den 22 mars kommer en tysk och ska bo hos mig i en vecka,
hur ska detta gå? men roligt blir det nog. hahaha

funderar på hur mycket det kan kosta att skriva ut digitala bilder på fotopapper..
ska nog fan göra det och fixa in dem i fotoalbum och sådär.
annars kommer jag ångra mig i framtiden, haha det vet jag. ska ta reda på det där!

ajaj, min mage gör ont,
flera anledning idag faktiskt.
mums, jag är hungrig? g-r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback