090622

student, skolavslutning, fest i flen och midsommar har passerat.
jävlar vad roligt jag har haft, och fan vad många bra nya människor jag träffat.

i morgon, kl 07.15 går ett tåg mot borläng och peace and love!
jag kommer nog inte kunna somna i kväll, för jag är sjukt nervig. haha!
jag och jonna ska åka och handla det sista om ungefvär en timme..
jag är så sjuuuukt taggad. denna vecka kommer bli underbar!
tyvärr har jag gått och fått något jävla skit i halsen, så mamma är orolig för halsfluss,
vilket låter sådär. men äsch, vafan! ingen kan förstöra veckan! ;D

nu ska jag duscha, packa ännu lite till och sedan sätta mig på bussen till flen. hareee!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhhhh! jag vill också. hoppas ni har det bra där nere!

2009-06-25 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback